At this site, in 1981, a large building of the Roman period was found that probably operated as a mansion.
Το Castello del Corner ή φρούριο της Παλιόχωρας βρίσκεται στον λόφο Κάστελος νότια από το Καταλαγάρι σε μια περιοχή κατάφυτη από ελιές και αμπέλια. Σύμφωνα με την παράδοση, το έκτισε ο Νικηφόρος Φωκάς μετά την απελευθέρωση της Κρήτης από τους Άραβες το 961 μΧ.
The church saves two layers of frescoes. The oldest layer is located in the west corner dates back to the 11th century. The frescoes of the south part of the corss dates back to 1323.
The highest peak of Thripti, Stavromenos (altitude of 1476m) hosts the windswept chapel of Lord Christ (celebrates on September 14) and a small shelter. The shelter has a fireplace and is locked due to vandalism suffered a few years ago. For the key, ask at village Thripti.
Монастырь Св. Анастасии римской – первый монастырь посвященный ей в Греции был основан в 2008 и открылся в июле 2009. Кроме главной церкви Св. Анастасии здесь также находится часовня Св. Космаса аэтолийского.
Το Μουσείο Ελιάς Βουβών βρίσκεται πλησίον του Μνημειακού δένδρου της Ελιάς των Βουβών, στον οικισμό Πάνω Βούβες, με το οποίο αποτελεί ένα ενιαίο και αρμονικό σύνολο.
Το σπήλαιο Τραπέζα είχε χρησιμοποιηθεί ως λατρευτικός χώρος, κάτι που πιστοποιείται από τα αναρίθμητα όστρακα που υπάρχουν στο δάπεδό του αλλά και στο πλάτωμα που βρίσκεται μπροστά από την είσοδο, τα οποία χρονολογούνται από τη μεσομινωική εποχή μέχρι την υστερομινωική. Τα σπουδαιότερα ευρήματα του σπηλαίου είναι δύο ειδώλια ανδρών σε λατρευτική στάση.