Монастырь расположен на возвышенности (550 метров над уровнем моря) в 18 км к западу от деревни Агиа Варвара. Монастырь Врондисиу был основан до 1204 года , в документах же упоминается начиная с 1400 г. Это был один из важнейших центров монашеской и духовной жизни на Крите.
Η Μονή της Παναγίας των Θαυμάτων (Santa Maria dei Miracoli) κτίστηκε από τη Marussa Mengano το 1615 για τις Δομηνικανές μοναχές των Χανίων. Τη Μονή περιγράφει το 1620 ο Προβλεπτής G. Perpigano, λέγοντας πως "έχει άνετα κελιά προς τα νότια του καθολικού".
Το Αγροτικό Μουσείο Μενέλαου Παρλαμά & Συλλογή Υφαντών Θεανώς Μεταξά-Κανακάκη, στεγάζεται σε πετρόκτιστη φάμπρικα του 19ου αιώνα και οίκημα και ιδρύθηκε από την Εταιρία Κρητικών Ιστορικών Μελετών το 1988.
The most important of the several tombs found in the surrounding area of Apodoulou is sited at position Sopotakia and has an aisle of 7 meters and a chamber of diameter 3.10 meters. Within the tomb three urns were found (1380-1200 BC).
Χτισμένο σε περίοπτη θέση με μοναδική θέα στον Ψηλορείτη το Βένι (ανηφόρα στο κρητικό ιδίωμα) χρησιμοποιήθηκε από τη Μινωική εποχή σα λατρευτικό σπήλαιο και παντού συναντά κανείς ακόμα και σήμερα όστρακα.
A place of foremost interest by Gavalochori is the complex of 24 Venetian Wells. It is located about 1 km outside the village, just before the village cemetery. These wells played an important role in the society Gavalochori, both during the Venetian period and later.
The Museum of Medicine is housed in the Department of Medicine, University of Crete in Heraklion. Its collection consists of historical medical books, old medical and surgical instruments and equipment, pharmaceutical items with historical significance and photographs.
Монастырь Агия Кириаки расположен в 12 км на юго-западе от Хани, вблизи Варипетро. Монастырь, который был воссановлен в 1992 году, подчиняется женскому монастырю Хрисоспиги и расположен в прекрасном месте с красивым заповедным лесом, небольшим каньоном с рекой и многочисленными пещерными часовнями.